תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תריסי גלילה לעסק

כל המידע החשוב על התקנת תריסי גלילה בעסק: כמה עולה להתקין את התריס? מה היתרונות של מוצר זה ולאילו עסקים המוצר מתאים? כמו כן, ניתן לקבל הצעות מחיר משתלמות להתקנה או החלפת תריס גלילה בעסק.

התקנת תריסי גלילה לעסק בזול

מחפשים מתקין מקצועי לצורך התקנת תריסי גלילה לעסק? דרך פורטל 'חלונות פלוס' תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ממתקינים מומלצים ומקצועיים אשר מספקים את השירות. ניתן לקבל מענה לכל סוגי התריסים החל מתריס משוך מחוזק ועד לתריס "קליל אור.

 

תריסי גלילה לעסק

מחיר תריס גלילה בבית העסק

מחיר תריס גלילה לעסק עומד על 1,000 ש"ח למ"ר. טווח המחירים נע בין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח ונקבע על סמך הדגם הספציפי של התריס. המחירים המוצגים הם בעבור רכישת התריס עצמו ואינם כוללים מע"מ. 

 

מחיר תריס חשמלי לעסק

מחיר תריס חשמלי לעסק: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

מה היתרונות של תריסי גלילה בעסק?

כיום, תריסי גלילה הפכו למוצר חובה בכל בית עסק. הנה מספר יתרונות מרכזיים של תריסי גלילה בעסק:

 

הגנה גבוהה: תריסי גלילה מספקים הגנה מפני פריצות וגניבות וגם מעשי ונדליזם שונים כמו השחתת רכוש וציוד של בית העסק. בחלק גדול מהמוצרים תוכלו להתקין גם מנגנוני בטיחות כאלה ואחרים. מומלץ לקרוא גם על תריסי סורג אשר מספקים הגנה מקסימאלית ומגיעים עם מנגנון נעילה בחלקם התחתון.

 

עמידות לאורך זמן: תריסי גלילה לעסק יכולים להחזיק במצב טוב ותקין למשך שנים רבות וזאת בהנחה והשימוש שמתבצע בתריס הוא נכון ומבוקר. תריס איכותי של מותג וותיק ומוכר, יכול להחזיק למעלה מ-5 שנים, כאשר פעולת התחזוקה היחידה שתידרש היא החלפת הסוללות של השלט.

 

תחזוקה מועטה: תריסי גלילה דורשים מעט מאוד תחזוקה וכל מה שתצטרכו לעשות על מנת לשמור על התריס הוא לנקות אותו מאבק אחת למספר שבועות. על מנת למנוע תקלות בתריסי גלילה אנו ממליצים לרכוש תריס עם מעצור חירום אשר מונע משלבי התריס (על ידי עצירתו) מלהיתקע בחפצים שחוסמים ומפריעים.

 

תריסים לעסקים

באיזה עסקים נתקין תריסי גלילה?

תריסי גלילה מתאימים מאוד לכל סוגי העסקים החל מחנויות בקניון או ברחוב ועד לבסטות ודוכנים בשוק. בנוסף, תריסי גלילה לעסק הם מוצר מעולה גם למוסכים, קליניקות, חנויות תכשיטים אשר מעוניינות לייצר הגנה טובה לסחורה הנמצאת בתוך בית העסק. כמו כן, ניתן להתקין תריסי גלילה גם בפיצוציות, חנויות מכולת ועוד.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

כמה זמן לוקח להחליף תריס גלילה בעסק?

אם אתם מעוניינים להחליף את התריס הישן שלכם (פירוק התריס הקיים) בתריס חדש, דעו כי משך העבודה נע בין שעה לשלוש שעות. משך ההחלפה תלוי במיומנותו של בעל המקצוע, כמו גם במקום ההתקנה ומשקלו של התריס. החלפת תריס גלילה בעסק נדרשת בעיקר כאשר נגרם נזק לתריס, שלא משתלם לתקן.

 

זמן ממוצע להחלפת תריס בעסק:
שעתיים
3 שעות משך זמן שעה

תריס גלילה לעסק עם שלט או מתג

את התריס החשמלי נהוג להפעיל באמצעות שלט או מתג אשר מותקן על הקיר. כיום ישנם גם פתרונות מתקדמים אשר מאפשרים לחבר את מנגנון הפתיחה של התריס אל אפליקציה ייעודית במכשיר הנייד שלנו, מה שמאפשר לפתוח ולסגור את התריס בלחיצת כפתור. מומלץ לבדוק שקיימת אפשרות לביטול המנגנון החשמלי וזאת על מנת שיתאפשר לפתוח את התריס גם כאשר יש תקלה כזו או אחרת כמו קצר חשמלי או הפסקת חשמל יזומה במקום.

שאלות נפוצות על תריסי גלילה לעסקים

הנה כמה שאלות נוספות הקשורות בהתקנה של תריסי גלילה בחנויות ובתי עסק.

כיצד נקבע המחיר של תריס גלילה חשמלי לעסק?

ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על התמחור, החל מהגודל והמידות של התריס ועד לסוג שלו, היצרן ועוצמת המנוע (בהתאם למשקל התריס).


מאיזה חומר עשוי תריס גלילה בעסק?

התריס לרוב יהיה עשוי מפלדה מגלוונת או ברזל אך ישנם גם תריסים שהשלבים שלהם עשויים מאלומיניום עבה וחלול.


מה ההבדל בין תריס גלילה לעסק לתריס לבית?

לרוב, תריסי גלילה בבתי עסק יהיו כבדים ועבים הרבה יותר, על מנת לספק הגנה מפני וונדליזם ופריצות.


האם קיימים סוגים של תריסים לעסקים?

כן, יש תריסי שלבים אטומים