תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תריס גלילה ידני פלסטיק

מעוניינים להתקין תריס גלילה עם שלבי פלסטיק? ניתן להתקין את התריס גם ביציאה אל המרפסת או הגינה וגם בחלונות השונים בדירה. ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנושא תריסי גלילה ידניים מפלסטיק שחשוב להכיר.

התקנת תריס גלילה ידני מפלסטיק 

תריסים מאפשרים לנו לשלוט בכמות האור הנכנסת אל הבית ונחשבים לפתרון נוח ופשוט לתפעול. בשנים האחרונות ישנה מגמה ברורה עלייה ברכישות תריסי גלילה, כאשר ניתן לבחור בין תריסים העשויים פלסטיק, עץ ואף אלומיניום. תריס גלילה ידני פלסטיק נחשב לבחירה מועדפת כאשר עובדים עם תקציב מוגבל ואופציה זו מאפשרת לחסוך עלויות בצורה משמעותית ועדיין לקבל תמורה טובה על ההשקעה. 

תריס גלילה ידני פלסטיק

מחיר תריס גלילה ידני פלסטיק

תריס גלילה עשוי פלסטיק נחשב לאופציה זולה ובדרך כלל המחירים עבור ההתקנה של תריס כזה ינועו בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח. המחירים המדויקים נקבעים לפי המידות של התריס ולכן המלצתנו היא לבדוק את העלות המדויקת לפני שמזמינים את השירות. 

התקנת תריס גלילה ידני מפלסטיק (מחיר ממוצע למ"ר)

התקנת תריס גלילה ידני מפלסטיק (מחיר ממוצע למ"ר): 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מה עדיף: תריסי גלילה פלסטיק או אלומיניום?

כל מי שחשב על התקנה של תריסי גלילה מפלסטיק, נתקבל בוודאי באלטרנטיבה של התקנת תריסי גלילה מאלומיניום. אז מה עדיף? פלסטיק או אולי דווקא אלומיניום? חשוב להבין שכאשר בוחרים ללכת על האופציה של שלבי אלומיניום, המחיר מתייקר בכמה מאות שקלים ולכן אם ברצונכם להוזיל עלויות, כדאי ככל הנראה לבחור באופציה של תריסי פלסטיק. יחד עם זאת, הפלסטיק עשוי להישבר בקלות רבה יותר והאלומיניום נחשב לחומר חזק ממנו אשר עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר. במידה ונשבר לכם התריס, תוכלו להזמין דרך חלונות פלוס תיקון תריסים מהיר ומקצועי. 

כיצד מפעילים תריס גלילה ידני מפלסטיק?

בעת ההתקנה, המתקין דואג לחבר רצועה מיוחדת מבד בצדו של התריס אשר מאפשרת לכם להוריד את התריס ולהעלות אותו בצורה קלה ונוחה. השליטה פשוטה למדי ולמעשה איננו מוגבלים למצבים מסוימים מאחר וניתן למשוך את התריס לכל נקודת רצויה וכך למשל נוכל לעצור אותו גם בחצי הגובה.

חשוב לציין שמשיכת הרצועה צריכה להתבצע באופן עדין מאחר והיא נוטה להיקרע כאשר מושכים אותה חזק במשך תקופה ממושכת. בניגוד לאלטרנטיבה של תריס סורג חשמלי, כאן כל המנגון "נשען" על הרצועה ולא על מנוע חשמלי ולכן חשוב להחליף את הרצועה אחת לכמה שנים כאשר מתחילים לראות סימני בלאי.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

שאלות נפוצות על תריסי גלילה מפלסטיק

האם כאשר יש תריס גלילה ידני, ניתן לשלב גם רשת בחלון?

כן, אין קשר בין השניים. במידה ויש הכנה במסילה, ניתן להוסיף בסמוך לתריס גם רשת לחלון נגד יתושים.


האם תריס גלילה מפלסטיק עובד רק בעזרת רצועה?

לא, ניתן למצוא גם תריסים ידניים אשר נשלטים באמצעות מנואלה, מכשיר מיוחד שמסובבים ושולט בגובה התריס. כמו כן ניתן גם למצוא תריסים חשמליים הפועלים על מנוע ומופעלים בעזרת שלט אלחוטי.


האם ניתן ליצור מצב שהתריס סגור באופן מוחלט?

כן בהחלט. בכל תריס גלילה ידני (וגם חשמלי) ניתן ליצור מצב ששלבי התריס סגורים לחלוטין ולא נכנס אור בכלל.