תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

התקנת תריס לחלון ממ"ד

התקנה של תריס בחלון הממ"ד דורשת ידע וניסיון וצריכה להתבצע תוך הקפדה על הנחיות פיקוד העורף ושמירה על התקן. גלו איזה סוגי תריסים קיימים לחדר הממ"ד ומצאו בעל מקצוע לעבודת ההתקנה.

התקנת תריס לחלון ממ"ד בכל הארץ

התקנה של תריס בממ"ד, בדרך כלל נחשבת למורכבת יותר מאשר התקנה של תריס במקומות אחרים בבית. הסיבה לכך היא החשיבות שיש לחדר הממ"ד בהגנה בזמן מלחמה או במצבי חירום אחרים.

 

התריס צריך להיות נוח לפתיחה וסגירה וגם לאפשר לנו לסגור את חלון הממד בצורה כזו שתיצור אטימה מושלמת. פורטל חלונות פלוס מאפשר לכם למצוא מתקין תריסים מקצועי להתקנת התריס, בכל אזורי הארץ והכל בצורה קלה ונוחה.
 

התקנת תריס לחלון ממד

כמה עולה להתקין תריס בחלון הממ"ד?

המחיר של התקנת תריס בחדר הממ"ד נעה בדרך כלל בין 700 ש"ח ל-1,000 ש"ח.  מחיר זה מתייחס בדרך כלל לתריסי רפפה הבנוי ממסגרת אלומיניום.

 

מחיר ממוצע להתקנת תריס בחלון ממ"ד

מחיר ממוצע להתקנת תריס בחלון ממ"ד: 850 ₪

טווח מחיר גבוה 1000 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

סוגי התריסים שנהוג להתקין בחדרי ממ"ד

ניתן למצוא מספר סוגים של תריסים שאפשר להתקין בחדר הממ"ד, כאשר סוג התריס ופתיחתו, צריכים להתאים לחלון הקיים ולאפשר פתיחה וסגירה נוחים ומהירים. אם אינכם בטוחים איזה סוג של תריס הכי מתאים לחלון אצלכם, נמליץ לכם להתייעץ עם גורם טכנאי תריסים ואף לשלוח לו תמונות של חדר הממ"ד בביתכם. שימו לב שאתם מראים לו אם מדובר על חלון ממד דור חדש שהוא דו כנפי או חלון מהדור הישן שהוא נפתח פנימה.

  • תריס רפפה לחלון ממ"ד: אפשר למצוא תריסים עם כנף אחת שניתן להזיזם הצידה אך גם תריסים עם שני כנפיים, כאשר כל כנף זזה לצד אחר. בחיבור בין שני הכנפיים קיים מנגנון נעילה.

  • תריס גלילה לחלון ממ"ד: ניתן להתקין בחלק מהחלונות תריסי גלילה ידניים ואף חשמליים שמתרוממים כלפי מעלה ומאפשרים כניסה של אור.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

מדוע להתקין תריס בחלון הממ"ד?

הסיבה המרכזית להתקנה של תריס בחלון הממ"ד היא כמובן הרצון לייצר הצללה ולאפשר שליטה בכמות האור הנכנסת אל חדר זה. רבים מאיתנו משתמשים בחדרי הממ"ד כחדר עבודה ולא תמיד אפשר לעבוד כאשר השמש נכנסת אל החדר ומסנוורת. בנוסף לתריס, קיימת האפשרות לשלב התקנה של רשת לחלון בשביל למנוע כניסה של יתושים כאשר התריס והחלון פתוחים. בנוסף כאשר התריס במצב סגור, הוא עוזר למנוע גם רעשים מבחוץ ולכן הוא מצרך מבוקש.