תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

התקנת תריס שלבים

מצאו בעל מקצוע לצורך התקנת תריס שלבים מאלומיניום, פלסטיק ואפילו עץ והכל במחירים מעולים. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר ממתקינים בהתאם לאזור המגורים שלכם וללא כל התחייבות.

כמה עולה תריס שלבים?

המחיר של תריס השלבים נקבע על סמך חומר הגלם ממנו השלבים עשויים. ניתן לבחור בין שלבי אלומיניום שנחשבים לעמידים ואיכותיים יותר לבין שלבי הפלסטיק הזולים יותר שגם מתפרקים בקלות רבה ובמהירות. לרוב מחיר של תריס אלומיניום נע בין 400 ש"ח ל-600 ש"ח למטר רבוע אך המחיר עשוי להשתנות בעקבות שיקוליו של בעל המקצוע, סוג התריס והיצרן הנבחר וגם בעקבות תוספות כמו צביעת התריס שניתן להוסיף לצורך שדרוגו.

מחיר ממוצע עבור התקנת תריס שלבים (למ"ר)

מחיר ממוצע עבור התקנת תריס שלבים (למ"ר): 500 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

סוגי תריסי השלבים הקיימים בשוק:

תריסי רפפה עשויים זכוכית: לרוב נבחר להתקין תריסי זכוכית במקומות אשר בהם נרצה לשמור על פרטיות ואינטימיות כמו חדרי שירותים או חדרי אמבטיה. ניתן לשלב זכוכית חלבית שדרכה קשה לראות וגם זכוכית שקופה וקלאסית.

תריסים עם שלבי אלומיניום: האופציה המועדפת על רבים בישראל היא תריסי רפפה מאלומיניום. האלומיניום נחשב לחומר איכותי למדי שמתאים מאוד לאזורי חוץ מאחר וחומר האלומיניום אינו צובר חלודה ונחשב לחומר עמיד וטוב.

תריסי שלבי מפלסטיק: חומר הפלסטיק נחשב לאופציה זולה ומשתלמת מבחינה כלכלית אך יחד עם זאת חשוב לזכור שכאשר מתקינים תריסי פלסטיק, נזדקק להחלפה של חלק מהשלבים שנוטים להתנפח, להתפורר וליפול לאחר מספר שנים.

תריסים עם שלבי עץ: תריסים עם שלבים אשר עשויים מעץ יכולים לספק מראה וינטאג' עם טאצ' איטלקי אך ברוב המקרים מדובר בפתרון שאינו פרקטי במיוחד מאחר והעץ נוטה להתנפח והתקלף בקלות.

התקנת תריס שלבים

התקנת תריס שלבים על ידי מתקין מקצועי

לא משנה אם ברצונכם לבצע התקנת תריס שלבים על חלון יחיד בבית או על מספר חלונות, כדאי שתבחרו בבעל מקצוע מקצועי. כולנו היינו שמחים לקבל שירות אדיב וסבלני וגם למצוא בעל מקצוע שיעבוד בצורה נקייה ומסודרת ולא ילכלך את כל הבית בעת ההתקנה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

התקנת תריס שלבים מצריכה ידע וניסיון ולרוב כאשר מזמינים מתקין תריסים, נעזרים בו גם בהמשך במידה וצצות תקלות הדורשות תיקון של תריס השלבים כמו החלפה של שלב שנשבר או נהרס. כל טכנאי התריסים שעובדים איתנו בפורטל חלונות פלוס נבדקו ונמצאו בעלי המלצות מצוינות ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שבעלי המקצוע מומלצים ומצוינים.