תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תיקון חלון הזזה

חלון הזזה תקוע? נעילת החלון לא עובדת? דרך חלונות פלוס תוכלו להזמין תיקון חלונות הזזה ולבצע השוואת מחירים מהירה בין כמה אנשי מקצוע מאזורכם במהירות!

כמה עולה לתקן חלון הזזה?

ראשית ישנם 2 מקרים בהם צריך תיקון לחלון ההזזה, הנה פירוט קצר עליהם:


  1.  חלון הזזה לא ננעל: במקרים אלו לרוב יהיה צורך להחליף את הלשונית או את מנעול החלון לחלוטין. המחיר נע בין 250 - 300 ש"ח בעבור חלון.

  2. חלון הזזה תקוע: גלגלי החלון נוהגים לההרס עם הזמן ולהשחק. פירוק והחלפתם עולה בין 200 - 250 ש"ח פר חלון. חשוב לציין כי המחיר גובה לחלון אחד בגלל הגעת בעל המקצוע. אבל תיקון מספר חלונות הזזה יהיה משתלם יותר.

מחיר ממוצע לתיקון חלון הזזה

מחיר ממוצע לתיקון חלון הזזה: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 275 ₪

טווח מחיר נמוך 225 ₪

חלון הזזה קשה ונתקע? נסו זאת:

במידה ואתם מרגישים שאתם צריכים להפעיל כוח ממשי בשביל לסגור את החלון - ככל הנראה לכלוך שהצטבר גורם לכך ומונע מכם לפתוח ולסגור אותו בקלילות. אז הנה הדרך הקלה לתיקון חלון תקוע או כבד לסגירה:


  • בשלב הראשון מומלץ לפרק את החלון לחלוטין.

  • נקו את המסילה היטב ורצוי לנקות גם את החלק התחתון של החלון עם סמרטוט.

  • בעזרת ספריי שמן רססו היטב את הגלגלים של החלון וסובבו אותם.

  • כעת הרכיבו בחזרה את החלון. (במידה ועדיין קשה - הבעיה מורכבת מזו ויש להזמין תיקון לחלון).

תיקון חלון הזזה

תיקון מנעול לחלון הזזה, מה חשוב לדעת?

לא לכל חלון הזזה קיים מנעול, לעיתים מתבלבלים בין מנעול ובין מנגנון הנעילה אשר אחראי לסגור ולפתוח בקליק את החלון. אם יש לכם חלון הזזה הכולל מנעול על גביו - בהחלט החלפתו תכלול את כלל המנגנון. אם מדובר על נעילה פשוטה (ללא מפתח). לעיתים החלפת השן בלבד מספיקה והמחיר התיקון יהיה כמחיר ביקור. באותה מידה קיימים מצבים בהם כדאי להחליף את כלל החלון. למשל שחיקה של החלק התחתון עד לרמה של עיוות - תצריך אתכם בהתקנת חלון הזזה חדש.

כך ניתן לחסוך בעזרת פורטל חלונות + 

פורטל חלונות פלוס מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בכל הנוגע אל חלונות, תריסים, רשתות וגם עבודות זגגות המתאימות יותר לביצוע על ידי זגגים. בין אם אלו שירותי תיקון או התקנה ובכלל האזורים בארץ! נסו את השירות שלנו, בחינם לגמריי וללא התחייבות וקבלו עד שלוש פניות חוזרות של בעלי מקצוע מאזורכם אשר יודעים בדיוק איזה תיקון אתם צריכים.