תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תיקון תריסים בדימונה

ברוכים הבאים אל פורטל חלונות פלוס. דרכנו תוכלו לקבל הצעות מחיר, להשוות מחירים ולחסוך בעלויות בעבור שירותי תיקון תריסים בדימונה.

כמה יעלה להזמין טכנאי תריסים בדימונה?

כמה עולה להזמין טכנאי תריסים בדימונה? לכל עבודה יש כמובן את התמחור שלה אך בדרך כלל בעבור ביקור סטנדרטי, נהוג לשלם בסביבות בסביבות 250 ש"ח.

 

אם מדובר על תקלה או פעולת החלפה פשוטה כמו למשל החלפת רצועה שנקרעה בתריס ידני או החלפת תופסנים, זה בהחלט עשוי להיות גם המחיר הסופי.

 

לעומת זאת אם מדובר בתקלה מורכבת יותר כמו החלפה של גלגלים בתריס שלבים, המחיר יהיה גבוה יותר ועלות הביקור תגולם בתוך המחיר הכולל.

 

עלות ביקור של טכנאי תריסים בדימונה

עלות ביקור של טכנאי תריסים בדימונה: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

תיקון תריסים של כל החברות והיצרנים

יש מספר חברות מובילות אשר מספקות תריסים ידניים או חשמליים, לדוגמה חברת סומפי המצוינת או חברת קליל שמייצרת ומוכרת תריסי גלילה, רפפה, תריסי אור ועוד. לכל חברה יש את הדגמים שלה אך בסופו של דבר התקלות עצמן חוזרות בכל דגם ודגם כמעט.

 

דרכנו תוכלו למצוא שירותי תיקון תריסים בדימונה בעבור כל סוגי התריסים ובכל גודל. רוצים לקבל מידע נוסף? השאירו פנייה כאן באתר ונחזור אליכם עם כל המידע.

 

תיקון תריסים בדימונה

תיקון תריסים וחלונות בדימונה

פרט לשירותי התיקון של התריס, תוכלו גם לקבל מענה בעבור תיקון של חלונות אלומיניום וזה כולל גם התקנה של חלונות חדשים, החלפת חלונות קיימים בחדשים ועוד. כמעט תמיד, שני השירותים הללו יתבצעו על ידי אותו הגורם ולכן תוכלו לחסוך ביקור נוסף של זגג ולהזמין רק טכנאי שמספק שירותי תיקון תריסים וחלונות בדימונה והסביבה.

האם לבחור בתריס ידני או חשמלי?

לכל תריס יש את היתרונות שלו. אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל, כדאי לבחור בתריס ידני אשר מחירו זול משמעותית מאשר תריס חשמלי. אך יחד עם זאת, תריס חשמלי מביא איתו גם לא מעט תקלות אשר יצריכו מכם להזמין שירות של תיקון תריסים חשמליים בדימונה. מומלץ להתייעץ עם טכנאי תריסים מנוסה ולשמוע מעט על המחירים בשוק לפני שמקבלים החלטה סופית.

תיקון תריסים בדימונה - מידע שימושי:

  • לפני שמזמינים טכנאי לצורך תיקון תריסים בדימונה, כדאי לשלוח לו תמונות או וידאו קצר של התריס שלכם ולהסביר לו מה בדיוק התקלה.
     
  • ישנם מקרים בהם לא יהיה משתלם לתקן את התריס ועדיף יהיה להחליפו לגמרי. איך תדעו? כדאי להתייעץ עם טכנאי התריסים ולהבין כמה עולה להתקין תריס חדש.
     
  • כדאי לוודא כי האיטום בסביבת הארגז של התריס החשמלי היא איכותית מאחר ובימים של גשם, הרטיבות עשויה לגרום לתקלות ובעיות בחיווט החשמלי של המנוע.
     
  • חלק גדול מבעלי המקצוע שמתעסקים בתיקון תריסים בדימונה, מספקים גם שירות של תיקון חלונות. כדאי לבדוק זאת ובמידה ונדרשת לכם עבודה של תיקון החלון, נסו לרכז זאת לביקור אחד.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

תיקון תריסים חשמליים בדימונה בזול

תריסים חשמליים נוטים להתקלקל לא מעט. תקלות בתריסים חשמליים בדרך כלל קשורות למנוע עצמו שנעצר או נתקע אך גם לשלבי התריס שיוצאים מכיוון וזזים הצידה, מה שמקשה על התריס לעלות ולרדת בצורה חלקה.

 

במקרים כאלה יש להזמין טכנאי לתיקון תריסים חשמליים בדימונה אך במצבים בהם מדובר על תקלה במתג התריס, ייתכן ותזדקקו דווקא לחשמלאי.

 

אולי יעניין אותך גם: