תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תיקון תריסים בירושלים

בעמוד הזה תמצאו מידע על מחירי תיקון תריסים בירושלים, מה הם סוגי התריסים שתוכלו לתקן דרך פורטל חלונות פלוס, נציג מידע על התקלות הנפוצות בתריסים ידניים וחשמליים כאחד ואת הפתרונות שבעלי המקצוע מציעים.

מהו מחיר ביקור טכנאי תריסים בירושלים?

מחיר ביקור של טכנאי תריסים בירושלים נע בין 150 - 250 ש"ח וזה כולל אפיון של תקלה קיימת במערכת התריסים בביתכם אך לא כולל את עלות התיקון. במידה ותרצו שבעל המקצוע יתקן את התקלה שאפיין עבורכם - מחיר הביקור יתקזז מעלות העבודה הסופית.
 

מחיר ביקור ממוצע של טכנאי תריסים בירושלים

מחיר ביקור ממוצע של טכנאי תריסים בירושלים: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מחירון תיקון תריסים בירושלים

מתחת נציג בפניכם מחירון המציג מחירי עבודות הקשורות בתיקון תריסים בירושלים. את רשימת המחירים המלאה תוכלו לקרוא במחירון הראשי של תיקון תריסים.

 


מחירון תיקון תריסים בירושלים

החלפת רצועה קרועה בתריסי גלילה ידניים

המחיר כולל את שווי הרצועה החדשה והתקנה שלה במקום הרצועה הישנה שנקרעה.


250 - 350 ש"ח
החלפת תופסני תריסים

המחיר מתייחס לתופסנים לתריס שלבים בסיסי.


250 - 350 ש"ח
שחרור תריס חשמלי שנתקע בארגז שלו

המחיר כוללה את העבודה בלבד ללא החלפה של החלקים המקולקלים.


200 - 550 ש"ח
החלפת מנוע לתריס חשמלי

החלפת מנוע במשקל של עד 80 ק"ג למערכת תריסים חשמלית.


1,000 - 1,600 ש"ח

הדפס מחירון

מה הם סוגי התריסים שניתן לתקן דרכנו?

דרך פורטל חלונות פלוס תוכלו לקבל טכנאי תריסים בירושלים שיוכלו לתת לכם מענה מקצועי עבור מגוון רחב של תריסים, שאת הנפוצים בהם נציג מתחת:

  • תיקון תריסים חשמליים בירושלים: תריסים אלו נפוצים מאוד ברחבי העיר ומהווים פתרון נוח למדי ליציאה אל החצר או אל המרפסת. אך היות ומדובר במנגנון מורכב הפועל על מנוע, אנו רואים לא פעם מגוון של תקלות בתריסים החשמליים אשר דורשות הזמנה של בעל מקצוע שמתמחה בתיקון והחלפת החלקים והרכיבים השונים.
     
  • תיקון תריסי שלבים: לא פעם תריסי שלבים נשברים או מתפוררים ולכן אפשר להזמין שירות של החלפה חלקית של שלבי התריס או החלפה מלאה של כל התריס.
     
  • תיקון תריסי הזזה בירושלים: ניתן להזמין שירותי תיקון עבור תקלות שונות בגלגלי התריס אשר נוסעים לאורכה של המסילה וגם במנגנון הנעילה אשר מתקלקל לא פעם.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

מהן התקלות הנפוצות בתריסים?

קיימות מספר תקלות נפוצות המובילות לתיקון תריסים בירושלים, אותן נציג מתחת:

  • תריס גלילה ידני שלא עולה - משכתם את הרצועה של תריס הגלילה בכוונה לצפות במתרחש בחוץ והוא מצדו נותר כפי שהיה? הדבר עשוי להעיד על קריעה של הרצועות שאחראיות על פתיחה וסגירה של התריס. במקרה כזה טכנאי תריסים בירושלים יחליף את הרצועות והדבר יפתור את הבעיה.
     

  • תריסי הזזה תקועים - לעתים במקרים בהם מדובר על תריסי שלבים, ידית הפתיחה והסגירה כלפי פנימה והחוצה מתעקמת ואף נשברת ולאחר מכן נוצר קושי רב לכוונן את שיפוע התריסים בצורה נוחה. טכנאי תריסים בירושלים יוכל להחליף את הידית השבורה באחת חדשה.
     

  • תריסים וניצאנים - מערכת תריסים וניצאנים נחשבת לעדינה מאוד, כאשר התקלה הנפוצה בה ביותר היא הסתרבלות של שלבי התריס הדקים אחד בשני בעת קיפולם. טכנאי התריסים יוכל להחליף את שלבי התריס בחדשים ואף להחליף עבורכם את מערכת הפתיחה באחת אחרת ועמידה יותר.

מהן התקלות הנפוצות בתריסים חשמליים?

ישנן כמה בעיות המצריכות תיקון תריס חשמלי בירושלים, אותן נציג מתחת. בהמשך גם נציג את דרכי התיקון של אותן הבעיות.

  • תריס חשמלי לא עולה - במידה ולחצתם על מתג התפעול אך התריס החשמלי לא עלה, זה עשוי להעיד על מגוון סיבות, שהנפוצה בהן היא מנוע תריס שהתקלקל.
     

  • תריס חשמלי מרעיש - אם הבחנתם ברעשים בעת הפעלה של התריס החשמלי שלכם, זה עשוי להעיד בין היתר על שחיקת הרכיבים (במידה ומדובר בתריס בן מספר שנים) או לחילופין, הדבר יעיד על חדירה של עצם זר, כמו אבנים, ענפים וכדומה לאזורים שבין התריסים, מה שמוציא אותם מסדרם וגורם להם לרעוש עקב התחככות עם הגורם הזר.
     

  • שלב בתריס התעקם - לעתים אחד או יותר משלבי התריסים עלול להתעקם עקב שימוש לא נכון או כתוצאה של התחככות עם גורם זר כמו שציינו מעל.

 
תיקון תריסים בירושלים

דרכי התיקון לתריסים חשמליים בירושלים

מעל הצגנו תקלות נפוצות בתריסים חשמליים, כעת נציג את הפתרונות שמתקן תריסים בירושלים יוכל לבצע עבורכם:

  • פתרון לתריס חשמלי שלא עולה - מתקן התריסים יבדוק תחילה אם הבעיה קשורה לרצועה שנקרעה ומונעת בכך מהתריס לעלות חזרה לקופסת התריס. במידה והרצועה תקינה, הוא עשוי להחליף את מנוע התריס באחד חדש.
     

  • פתרון לתריס חשמלי רועש - טכנאי תריסים בירושלים יבדוק תחילה אם הסיבה לרעש היא תוצר של גופים זרים שנכנסו לתריסים כמו אבנים וכדומה. במידה והתריס יימצא נקי מגופים זרים, הדבר עשוי להעיד על מחסור בשמן ועל כן, הוא ישמן את חיבורי התריס עם שמן מיוחד.
     

  • פתרון לעיקום של שלבי התריס החשמליים - במידה ואחד או יותר משלבי התריסים התעקם, דעו שטכנאי תריסים יוכל להחליפם בחדשים. דעו שבכל מערכת תריסים שמותקנת אצלכם - קיימים גם מספר תריסים לשימוש "ספייר" בעת הצורך שמגיעים בערכת ההרכבה. כך יוצא, שמחיר העבודה גם לא יהיה גבוה כי את שלבי התריס החלופיים כבר יש לכם.

שאלות נפוצות בנושא תיקון תריסים בירושלים:

התריס החשמלי תקוע למעלה ואינו יורד, מה עשויה להיות הבעיה?

ייתכן שחלק מהשלבים נתקעו בתוך הארגז מאחר וזזו הצידה תוך כדי הפעולה. הזמינו מתקן תריסים בירושלים לבדיקה מעמיקה.


באיזה אזורים בעיר אתם מעניקים שירות?

בכל אזורי העיר ירושלים, כולל שכונת תלפיות, גילה, פסגת זאב ועוד.


מה המחיר של תיקון תריסי גלילה בירושלים?

תלוי בסוג התקלה. החלפה של רצועות או שלבים שבורים תעלה בין 200 ש"ח ל-350 ש"ח בעוד החלפה של התריס בשלמותו תעלה בין 500 ש"ח ל-900 ש"ח.


כיצד מוצאים בעל מקצוע מומלץ לתיקון תריסים בעיר?

בשביל למצוא בעל מקצוע המתמחה בתיקון תריס בירושלים, נמליץ לכם לקרוא המלצות על החברה או נותן השירות ולוודא איתו שביצע עבודות דומות. נציין כי כל בעלי המקצוע שעובדים איתנו בפורטל חלונות פלוס, נבדקו ונמצאו בעלי ביקורות טובות.


איך ניתן להשיג טכנאי לביצוע תיקון תריסים בירושלים?

בקלות רבה, כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטיכם בטופס המצורף בדף ולקבל ישירות לנייד 3 טכנאי תריסים באזורכם, ביניהם תוכלו לברר מחירי תיקון עוד בטלפון וכך לבחור בהצעה המשתלמת ביותר מבלי לבזבז זמן.