תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תיקון תריסים בראשון לציון

שירותי תיקון תריסים בראשון לציון בעבור כל סוגי התריסים הקיימים. ניתן לתקן את התריס הקיים וגם להחליף אותו בתריס חדש לגמרי.

תיקון תריסים בראשון לציון והסביבה

כאשר מדובר על תיקון תריסים, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הניסיון של טכנאי התריסים. לא משנה אם מדובר על פעולה פשוטה יחסית כמו החלפה של שלבים בתריס או על פעולה מורכבת כמו החלפת מנוע חשמלי, נדרש לדעת איך לבצע את העבודה בצורה כזו שלא תפגע בשאר חלקי התריס. בנוסף, במהלך תיקון תריסים בראשון לציון כדאי להקפיד ולהשתמש בחלקי חילוף איכותיים ובמידה וניתן, חלקים אורגינליים של התריס הספציפי שעליו עובדים.

 

תיקון תריסים בראשון לציון

האם נהוג לספק אחריות על תיקון תריס?

לא תמיד תסופק אחריות על עבודה הקשורה בתיקון תריסים. חלק מבעלי המקצוע יספקו אחריות מלאה על כל העבודה, בעוד חלק אחר יספק אחריות רק על חלק מהפעולות שבוצעו. כדאי להקפיד על נושא האחריות בעיקר כאשר מדובר על התקנת תריס חשמלי וזה כולל כמובן פעולות כמו החלפת המנוע החשמלי בתריס או תיקונו. 

תיקוני תריסים בראשון לציון - מחירים ועלויות

הגענו לחלק המעניין, כמה עולה לתקן תריס? הנה מחירון קצר אשר מציג דוגמאות למחירים בעבור העבודות השונות בתחום. כדאי לזכור כי המחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג התריס, מורכבות העבודה ושיקוליו המקצועיים של המתקין.

מחירון תיקון תריסים בראשון לציון

כמה עולה להחליף גלגלים בתריס שלבים?

החלפת גלגלי המסילה של התריס.


400 - 500 ש"ח
מחיר החלפת רצועה בתריס גלילה ידני

כולל את העבודה עצמה ואת עלות הרצועה החדשה.


250 - 350 ש"ח
מה המחיר של החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי?

מחיר לעבודה + עלות המנוע.


1000 - 1600 ש"ח
עלות כיוון מנוע תריס חשמלי

כיוון התריס לצורך סגירה מלאה.


250 350 ש"ח
עלות החלפת שלב בתריס חשמלי

פירוק השלב הפגום והחלפתו בחדש.


400 - 900 ש"ח
החלפת ידית פתיחה בתריס שלבים ידני

מחיר זה כולל את עלות הידית ואת העבודה עצמה.


200 - 350 ש"ח

הדפס מחירון

איזה תריסים אנחנו מתקנים?

בפורטל חלונות פלוס, תוכלו למצוא שירותי תיקון בעבור כל סוגי התריסים. זה כולל כמובן תיקון תריסים חשמליים וידניים בכל גודל וסוג, של כל חברה ויצרן. מבחינת סוגי התריסים, אנו מתקנים תריסי הזזה אשר נעים על מסילה וגם תריסי גלילה אשר פועלים עם מנוע או על ידי משיכת רצועה באופן ידני. ראו מידע נוסף על טכנאי תריסים חשמליים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

קצת על תיקון תריסים חשמליים בראשון לציון

תריס חשמלי כבר מזמן נחשב לפתרון נוח למדי. השליטה מתבצעת באמצעות שלט מה שמאפשר לנו את היכולת לשלוט בתריס מבלי לקום מהספה או מהמיטה. יחד עם זאת יש מספר תקלות שחוזרות על עצמן בתריסים חשמליים ומצריכות מאיתנו להזמין מתקן תריסים בראשון לציון בשביל להתגבר על התקלה.

 

כך למשל, אם התריס החשמלי מרעיש, ייתכן ונתקע גוף זר בארגז העליון. בנוסף אם התריס החשמלי לא עולה, יכול להיות כי מדובר בבעיה הקשורה לשלבים של התריס אשר יצאו מאיזון. בכל מקרה, כדאי כמובן תמיד לקרוא המלצות של לקוחות קודמים על טכנאי התריסים בראשון לציון בשביל לדעת שאתם בידיים טובות.

שאלות נפוצות בנושא

האם תיקון התריסים מצריך היערכות מוקדמת?

באופן כללי כדאי לפנות את האזור שבו מותקן התריס ולהזיז רהיטים, שטיחים ווילונות לצורך עבודה נוחה יותר.


איך אפשר לשמור על התריס מפני פגיעות?

יש להרחיק ממנו רהיטים שיכולים לחסום את תנועת התריס וגם להקפיד על הורדה והעלאה עדינה, כאשר מדובר על תריס ידני.


האם תמיד כדאי לבצע תיקון לתריס?

לא תמיד משתלם לתקן את התריס מאחר והמחיר עשוי להיות גבוה מדי. בקרו במחירון באתר שלנו וגלו את המחירים של כל עבודה ועבודה, כך תדעו אם התיקון משתלם.