תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תריס חשמלי לא עולה

אם התריס החשמלי שלכם לא עולה כלפי מעלה או לחילופין לא יורד עד הסוף - כדאי לקרוא למתקן תריסים מקצועי שיסדר את התקלה. בעזרת אתר חלונות פלוס ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מבעלי מקצוע במקום מגוריכם.

למה תריס חשמלי לא עולה?

למעשה יש מספר סיבות למצב בו תריס חשמלי לא עולה ולא תמיד מתקן התריסים יוכל לאתר את הבעיה עצמה דרך הטלפון אלא הוא יבקש להגיע פיזית אל הבית על מנת לבחון את הסיבה באופן וודאי. להלן הסיבות הנפוצות לכך שהתריס החשמלי שלכם לא עולה ונשאר תקוע כשהוא פתוח כלפי מטה:

  • מנוע התריס מקולקל: ייתכן ונדרש להחליף את מנוע התריס החשמלי וזאת מאחר והוא פשוט שווק חיים והפסיק לעבוד. הסיבות להפסקת העבודה של המנוע מגוונות ולעיתים הוא מפסיק לעבוד בעקבות כניסה של מים אל ארגז התריס ובמקרים אחרים פשוט בשל בלאי טבעי לאחר שנים של עבודה.

  • בעיה במתלים של התריס: המתלים הם החלק אשר מחזיק את שלבי התריס ומחבר אותם אל מוט התפיסה הנמצא בארגז. לעיתים יש בעיה עם אחד המתלים או אפילו עם שניהם ונדרש להחליף או לתקן אותם.

  • שלבי התריס תקועים בתוך הארגז: ייתכן שחלק מהשלבים "ברחו" הצידה וכעת התריס לא מצליח להיפתח מאחר והם תקועים בארגז. נדרש לפתוח את הארגז ולסדר אותם במקומם על ידי דחיפתם אל המרכז.

  • רצועות התריס נקרעו: ייתכן והרצועות אשר תפקידן להרים את התריס ולמשוך אותו כלפי מעלה בעת פעולת המנוע פשוט נקרעו ולכן התריס לא מצליח להתרומם. במקרה הזה צריך להחליף את הרצועה בתריס הגלילה החשמלי.

 

תריס חשמלי לא עולה

מה עושים כאשר תריס חשמלי לא יורד?

במידה ואתם לוחצים על השלט או כפתור ההפעלה של התריס על מנת להוריד אותו כלפי מטה אך שום דבר לא קורה, כנראה שיש בעיה במנוע. הדרך הטובה ביותר להבין האם תריד חשמלי לא יורד בגלל בעיות במנוע או מסיבות אחרות היא פשוט להקשיב ולנסות לשמוע רעש של עבודת המנוע. במידה וזיהיתם זמזום מהמנוע, המשמעות היא שהוא פועל ואינו מצליח לבצע את הפעולה מסיבות אחרות כמו תקלה בשלבי התריס שעשויים לברוח לעיתים מהמסילה.

כמה יעלה לתקן את התקלה?

קשה מאוד לנקוב בסכום עבור תיקון תקלה בה התריס לא עולה או לא יורד וזאת מאחר ונדרש להבין כמובן מה הסיבה לתקלה ואיזה רכיב דורש תיקון או החלפה. להלן מספר דוגמאות למחירים עבור תיקון תריסים חשמליים שאינם עולים, כאשר המחירים המוצגים הם למעשה אינדיקציה ועשויים כמובן להשתנות. תוכלו לראות מחירים נוספים של תיקון תריסים במחירון.

עלות תיקון תריס חשמלי שאינו נפתח

מחיר של החלפת מנוע בתריס חשמלי

משתנה בהתאם לסוג המנוע, עוצמתו והמותג.


1000 - 1600 ש"ח
החלפה של רצועה קרועה בתריס

תלוי באורך הרצועה הנדרשת.


250 - 350 ש"ח
כמה עולה ביקור לצורך כיוון של המנוע?

ביקור שמטרתו כיוון המנוע לצורך עבודה תקינה וסגירה/פתיחה מלאה.


250 - 350 ש"ח
ביקור מתקן תריסים לצורך שחרור תריס

כולל פתיחת ארגז התריס ושחרור השלבים התקועים עד לעבודה תקינה.


300 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

מדוע תריס חשמלי לא עולה עד הסוף?

כאשר ניסיתם להרים את התריס כלפי מעלה אך זיהיתם שהוא עוצר לקראת הסוף ולמעשה לא עולה בשלמותו לתוך הארגז, כנראה שמדובר בסיבות מעט שונות ממה שצוין קודם לכן. הסיבה הראשונה לכך שתריס חשמלי לא עולה עד הסוף היא שנדרש לבצע כיוון של המנוע החשמלי של התריס.

על ידי סיבוב בורג הנמצא בצידו של המנוע (בחלקו הפנימי של הארגז) ניתן לסובב מעט את המנוע ולמעשה ליצור מצב בו התריס יעלה עד הסוף ללא עצירה באמצע הדרך. במקרים אחרים מדובר במצבים בהם חלק מהשלבים זזו הציד וכאשר התריס מגיע אל השלבים הבעייתיים הללו, הוא פשוט נעצר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

תריס חשמלי לא עולה ולא יורד? הזמינו תיקון

ומה עושים כאשר התריס החשמלי לא עולה ולא יורד בכלל? מאחר ואין ברשותנו את הניסיון הדרוש להבין מה בדיוק גורם לבעיה זו, כדאי לבדוק זאת עם מתקן תריסים שזו עבודתו. ייתכן ואנו נדרשים בהחלפת מנוע אך במקרים רבים מדובר בתיקון פשוט יחסית וגם לא יקר במיוחד אשר מצריך החלפה של רכיב זול (ביחס למנוע) כמו למשל המתלים או הרצועות.

זמן התיקון של תריס גלילה חשמלי שלא עולה

בדרך כלל תיקון שת תריס גלילה חשמלי שאינו עולה, לוקחת בין שעה לשעתיים, תלוי כמובן במיומנותו של בעל המקצוע. במידה ונדרש  להחליף את המנוע במסגרת תיקון התריס, העבודה צפויה להתארך מאחר ויש צורך לפרק את התריס ולהוציא ממנו את המנוע הקיים, להרכיב את המנוע החדש ולחבר את כל המערכת עד לעבודה תקינה.