תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תריס חשמלי מרעיש

נתקלתם ברעשים וחריקות של התריס החשמלי? גלו מה הסיבות לכך ואיך ניתן לטפל ברעשים. בנוסף, דרך אתר חלונות פלוס, תוכלו להזמין בעל מקצוע לתיקון תריס חשמלי מכל הסוגים ושל כל הדגמים.

למה תריס חשמלי מרעיש?

יכולות להיות מספר סיבות לכך שהתריס החשמלי שלכם מרעיש. חשוב להדגיש שעל מנת לאבחן את הסיבה באופן המדויק והמקצועי ביותר, מומלץ להזמין בעל מקצוע שזאת עבודתו וזאת על מנת שיבצע בדיקה מקיפה למערכת, החל מבדיקת המיקום של השלבים ועד לתפקודו של המנוע.

ברוב המקרים הרעש נגרם עקב בלאי של רכיבים שונים במערכת כמו הרצועות, המתלים או שלבי התריס לאחר עבודה ממושכת של מספר שנים. במקרים אחרים הרעש נגרם בעקבות כניסה של גוף זר (אבנים, לכלוכים ואפילו חרקים) אל הארגז העליון בו מאוחסן התריס. בדיקה קצרה של מתקן תריסים יכולה לזהות את מקור התקלה מיידית ולהבין איזה רכיב דורש תיקון או החלפה.
 

תיקון תריס חשמלי מרעיש

כמה עולה לתקן תריס חשמלי חורק?

נדרש להבין שהמחירים נקבעים על סמך התיקון עצמו שנדרש לבצע בתריס החשמלי שלכם. יחד עם זאת, בדרך כלל עבור ביקור סטנדרטי של טכנאי תריס חשמלי מקצועי נהוג לשלם סכום שנע בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח. המחיר עשוי להשתנות בעקבות החלפה של רכיבים מסוימים או על סמך מורכבות העבודה עצמה ושיקוליו המקצועיים של בעל המקצוע כאשר תריס חורק לרוב המתקין יפרק שלב, רעשים אחרים יפתרו עם שימון וניקוי (במרבית המקרים).

 

מחיר ממוצע עבור ביקור מתקן תריסים

מחיר ממוצע עבור ביקור מתקן תריסים: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מדוע יש זמזום כאשר לוחצים על השלט?

חשוב להבדיל בין שני מצבים שונים שבהם אנו שומעים רעשים מהתריס. במידה ולחצתם על כפתור ההפעלה בשלט והתריס מרעיש תוך כדי ביצוע הפעולה, כלומר הוא יורד או עולה מבלי להיתקע ומייצר רעשים, מדובר ככל הנראה בבעיה הקשורה בשלבי התריס כפי שהסברנו קודם לכן.

במידה ויש זמזום כאשר לוחצים על כפתור ההפעלה של התריס אך התריס עצמו לא זז, כנראה שרצועת התריס החשמלי שלכם נקרעה. הרעש הוא מהמנוע שמנסה לעבוד אך משהו חוסם אותו בעת הפעולה. למעשה במקרה כזה אפשר להגיד שמדובר בחדשות טובות מאחר והעלות של החלפת מנוע לתריס החשמלי היא הפעולה היקרה יותר ולכן ככל הנראה לא תצטרכו החלפה שכזו מאחר והמנוע תקין.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

הזמינו טכנאי לתיקון רעשים בתריס חשמלי

באמצעות פורטל חלונות פלוס, ניתן להזמין טכנאי מקצועי לתיקון התריס החשמלי שלכם והפסקת הרעשים השונים (חריקה, זמזום, רעשי דפיקה). טכנאי מקצועי שמתמחה בביצוע תיקון תקלות בתריסים חשמליים לא רק מכיר את סוגי הרעשים השונים אלא גם יודע מדוע הם מתרחשים ומה הדרך הטובה ביותר להפסיק אותם. בדרך כלל טכנאי מקצועי יבצע בדיקה הכוללת פתיחה של הארגז בו ממוקם התריס עצמו ויבחן את השלבים, כולל בדיקה של המיקום שלהם. לעיתים שלבים מסוימים זזים הצידה מה שעלול לגרום לרעשים אך במקרים אחרים מדובר דווקא במנוע הדורש החלפה.